Subject: Järelpäring
From: "Liina Tamm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 9 Feb 2025 11:11:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kas antud diagnostika teenuse jaoks peab olema registreering Terviseametis?

https://kohuvalukliinik.ee/

Osutatavad teenused:

Arsti teenusedhind/euro"Kõht Korda" kõhu- ja vaagnapiirkonna ultraheliuuring 
arsti konsultatsiooniga (koos ravi või dieedi soovitustega)120 €Radioloogi 
konsultatsioon, kaasa arvatud KT või MRT uuringu kirjeldamine70 €Arsti 
lühinõustamine50 €TERVISEKONTROLL:
* kõhu- ja vaagnapiirkonna ultraheliuuring
* kilpnäärme ultraheliuuring
* mõlema rinnanäärme ultraheliuuring VÕI kaelaarterite doppleruuring 
(ateroskleroos, kardiovaskulaarse riski hindamine (insult))120 €

Teenuseosutaja:

  Kõhuvalu Kliinik OÜ

   Tallinn, Tähesaju 9, 13917

   +372 58417422

   [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Liina Tamm

Tel 56688082